embodied enescu mix 

  • Instalație performativă
  • În cadrul programului ArtistNe(s)t

Info

Proiectul interdisciplinar este inspirat din viața și muzica lui George Enescu. embodied enescu mix folosește elemente de dans contemporan-video-sunet și își propune să dezvolte un discurs performativ care să îmbine elemente folclorice cu cele de factură postmodernă. Instalația performativă “embodied enescu mix” a fost realizată în perioada iunie – septembrie în cadrul unor rezidențe la Tescani și București oferite de Asociația ArtistNe(s)t și Muzeul Național “George Enescu” – Secţia „Dumitru şi Alice Rosetti Tescanu – George Enescu”.

Piesă realizată în cadrul programului ArtistNe(s)t rezidențe artistice 2013.

Bio
Cinty Ionescu este un artist video cu un interes constant pentru experimentul video live și în convergență cu alte media. Experiența ei variază de la începuturile sale ca VJ în cluburile bucureștene alături de muzicieni, la instalații multimedia, la documentarist video și artist comunitar, la video design pentru spectacole de teatru și dans. Cinty Ionescu și-a prezentat lucrările pe numeroase scene naționale și internaționale, iar în 2011 a primit Premiul de Excelență pentru video design-ul spectacolului Nils’ Fucked Up Day de Peca Ștefan, la festivalul internațional Fringe din New York. Cinty este autorea instalatiei video ROMANYEAH! și a instalației performative Urme de distrugere pe Marte.

Andreea Duță este performer și coregraf independent. Colaboreaza in mod constant cu diferiți regizori și actori de teatru ca Ilinca Stihi, Andreea Valean, Peca Ștefan, Adriana Zaharia, Theo Herghelegiu, Ana Mărgineanu, Alexandru Tocilescu. În 2006, în colaborare cu Silvia Călin, realizează piesa coregrafică “James”. A mai colaborat cu Cinty Ionescu în cadrul spectacolului ROMANYEAH!.

Miron Ghiu este sound designer și DJ, precum și jurnalist freelancer pentru diferite publicații off și on-line. E pasionat de muzică și de noi tehnologii și are tendința să folosească în lucrările sale cât mai multe media. E transumanist și iubeste roboții la fel de mult ca pe oameni, așteptând singularitatea tehnologică. Miron Ghiu a câștigat, în 1998, locul II la Olimpiada Internațională de Filosofie, cu un eseu despre spațiile virtuale. A studiat Filosofia la Universitatea București și a început să lucreze la sfârșitul anilor ’90 ca jurnalist specializat în noile media și muzică. În 2004 a publicat la Humanitas cărți despre The Beatles, Ozzy Osbourne și Marilyn Manson.

Piesă realizată în cadrul programului ArtistNe(s)t rezidențe artistice 2013.

Finanțat de
Administrația Fondului Cultural Național.
Programul nu reprezintă în mod necesar poziţia Administrației Fondului Cultural Național. AFCN nu este responsabilă de conținutul programului sau de modul în care rezultatele programului pot fi folosite. Acestea sunt în întregime responsabilitatea beneficiarului finanțării.